årsresumé september- december

September: Jag blev ett år äldre och hade en fantastisk födelsedag med allt vad det innebär. Mormor och kusinen åkte tillbaka till Japan.
September: I became one year older and had a fantastic birthday. Grandma and my cousin want back to Japan again.

 

Oktober: Sedan jag kom tillbaka till Sverige hade jag längtat till denna månad för att få se Winnerbäck. Helt fantastiskt, inte minst med min bästa partner in crime från gymnasiet. Denna kväll/ natt var helt fantasisk i Växjö.
October: Since I came back to Sweden I’ve been waiting for this month. To see the one and only Lars Winnerbäck.

 

November: En månad med den fantastiska snön. Mycket bakning och utgångar för min del.
November: A month with the beautiful snow.  A Lot of baking and alcohol.

 

December: Månaden med alla dessa högtider. Advent, födelsedagar, jul och nyår samtidigt som man ska hinna med livet också.
December: The month with heaps of feasts. Advent, Birthdays, Christmas and New year and at the same time I have to catch my own life.