the one and only

Att Lars Winnerbäck är övermänsklig vet ju alla. Hans musik är överlägsen och hela han är en Gud. Den är så och där är jag fyrkantig, men rättvis. I fredags vägrade jag jobba, utan åkte upp till Linköping för att dels äta thai, jag äter alltid thai, gärna buffe så jag kan fylla min magetill max och liksom vill kräkas efteråt. Jag kan inte hejda mig. Fast främs åkte jag till Linköping för att se Winnerbäck framträda på musikhjälpen. Fantastiskt intiativ men hur mycket utav pengarna som går till klimatet är oklart, för det där kalaset kan inte vara gratis? Hur som helst var det bra, riktigt magiskt, inte minst för att jag ser ut som en åsna om man kollar klippet från honom, 2:51 exakt då syns jag, och tro nu inte att jag bär någon mask, utan befinner mig lite lätt i hörnet för att inte ta all uppmärksamhet. Inte nog med det så syns jag även 3:14, i mina nya Karl Lagerfeld eyewear. Boom.