drunk in love

Saga påpekade att jag är kass på att uppdatera, vilket kanske stämmer. Om jag hade lärt mig att säga nej till saker, förstått att dygnet bara har tjugofyra timmar hade det nog gått bättre. Eller så är det bara en bortförklaring. Mitt liv är viktigare än så. Saga tycker mycket, vilket är kul. En utav alla åsikter är att vi ska börja leva på våra bloggar, för att slippa jobba. Kul ju, tydligen är bilderna a och o för en framgångsrik blogg. Därför bestämde vi oss för att faktiskt fota när vi red, med mobilkameran. Ja, man tager vad man haver? Själv hade jag föredragit att leva hemmafrulivet. För jag studerar ju bara i väntan på mitt nya liv, som hemmafru. Dessutom tycker hon att jag ska skaffa barn, det är lite roligt ändå, nästan patetiskt. Att hitta en vädrig pappa till mina blivande perfekta barn är som att leta efter en nål i en höstack, därav har jag bestämt mig för att lägga energin på viktigare saker så som att lägga om fransarna och gå till frisören. I så fall lånar jag hellre någons barn, men det är endast för att få gå på Leo’s leksand och vistas på badhus bland alla rutschkanor, gummibåtar och vågor.