smålands rygg och idrottsklinik

Efter att ha kommit hem tre timmar sent inatt så blev det inte många timmars sömn innan jag skulle upp igen för ett besök på kliniken. Inga skönhetsingrepp idag utan för att fixa det inre. Jag behöver något långsiktigt och hållbart, därför har jag valt att gå till Smålands Rygg och Idrottsklinik ett tag och hoppas på ett miakel. Efter ackapunktur och knäckningar i olika positioner mår jag nu som jag förtjänar. Ryggen känns just nu som att någon ständigt står med en stilettklack och trycker in i högersidan, vilket är min dåliga sida. Annars fick jag bara positiv kritik om kroppen, vilket borde vara ett tecken på hållbar träning? Nu ska jag sova lite, innan jag ska göra lite tacos innan jag tar tåget till Herrljunga för att lägga mig och sova på hotell. Sedan är det dags för att köra hem imorgon.