pub's

Jag tycker det är himla trevligt att gå på krogen. Inte ut och dansa, det har jag aldrig riktigt tyckt om. I lördags hade jag en såndär himla trevlig helg med mitt favoritpar. Kvällen började på mitt nya favoritställe, Brasserie Park. Jocke bjöd mig på middag där för ett tag sedan och sedan dess har jag älskar det. Fantastisk mat med fin interiör och baren är himla fräsch att hänga vid. Deras förrätter är dessutom helt fantastiska och bra kvalité. När Anna hade slutat jobbet var tanken att äta burgare på Bada Bing men det var fullt där och man kan inte boka bord (urdåligt) så vi gick till Twin City för att äta. Alla utom jag åt kött, jag valde fisk vilket kändes bra eftersom köttet inte var någon hit. Avslutade med en riktigt dålig Irish Coffee innan vi gick vidare till Olles för bättre drinkar.