my body is my temple

I lördags blev jag med gymkort och har chockat min kropp med att röra på mig varje dag sedan dess. 
I vanliga fall är min kropp van vid att ligga i soffan, äta chips och pilla i naveln. Gå mellan sängen och soffan. Kanske baka lite snickerskaka och trycka i mig. Just i detta nu mår min kropp så otroligt dåligt, har ont i varenda muskel vilket leder till att jag spänner mig och har ont i huvudet och kallsvettas. Därför är det så himla tur att jag har världens finaste kille. Han gör allt för mig. Han är allt för mig. Idag har jag fått så många massage att jag tappat räkningen. Han har lagat mat (vilket han alltid gör) och framförallt lyssnat på mitt gnäll och tjat om hur dåligt jag mår och hur hungrig jag är. Dessutom tog han med mig till golfbanan och lärde mig lite tekniker. Jag köpte två nya klubbor som jag var tvungen att inviga. Jösses vad allt blir roligare med bra skit. PSynd bara att kvinnor inte tjänar så stora pengar inom golfen.