presenter & val av kyrka

Idag kom Jocke hem med en jättestor kartong. Jag älskar, älskar, älskar presenter och spontana sådanna är de bästa. Han hade alltså köpt en ny rosa Spalding golfbag till mig bara sådär. Dessutom nya grepp i rosa till puttern. Tappade hakan eftersom jag önskat mig en sådan sedan jag såg den och tänkte att jag kanske får den i födelsedagspresent, eftersom han förbjudit mig att köpa den själv. Tänk att jag fått äran att leva med en sån fin kille.
Annars då, vilken härlig känsla det är att jag blir bättre och bättre för varje dag. Sover minst 8h/ natt just nu, har en rutin på dagarna och wow vad kroppen mår bra av detta. Dock är jag fortfarande rastlös men stannar hemma några dagar till, men inte hela sjukskrivningen ut är känslan just nu. Idag tog jag min första vistelse utan kryckor och mina händer jublade. Vi har ångrat oss i val av kyrka och kommer välja en mindre, mysigare och mer intim kyrka som vi kollade på idag. Blev så nervös av att se den. Allt kändes liksom på riktigt, var ju liksom tvungen att nynna på låten i gången påväg fram till altaret. Ska bli så otroligt häftigt att få bli gift med mannen i mitt liv. 
Idag kom även klistermärkena som jag beställt med vår bröllopssignatur på och förra veckan kom alla papperspåsar som klistermärkena ska sitta på. Blir som en liten goodiebag som alla gästerna ska få när de anländer.