2017 året som gått pt1

I januari flyttade vi till vår nuvarande bostad. Vår första gemensamt ägda bostad som jag älskar. Vi levde i flyttkartonger och jag pendlade mellan Stockholm och Norrköping. Vi hade en sinnes inflyttningsfest som ärren på mina ben får symbolisera. Jag blev även färdig lokis och fick börja köra själv. 
Februari var månaden då J överraskade med en resa till Paris. Drömmens stad där han även gick ner på knä på självaste allahjärtansdag. Vi sprang runt i hela Paris för att hinna med allt jag ville se. Museum, resturanger, fik och den underbara arkitekturen. Får sånthär fult leende på läpparna när jag tänker tillbaka på det. Då började vi även planera för bröllopet. Åkte och kollade på olika lokaler och kyrkor. Vi åkte även på den årliga skidresan med Emil och Bengan.
I mars åkte vi till Japan och jag fick äran att presentera J för min släkt där. Vi reste runt lite överallt i söder och fick en försmak av tidig sommar. Det var så fint att få visa J min barndom och jag tog med honom till alla ställerna som vi alltid besökte som små; Disneyland, Universal Studios osv. Dessutom var vi på en dagstripp till Helsingfors som är så fint!