2017 året som gått pt2

Början av april tillbringade jag i Japan. Sedan testade jag rida hopplektioner i Norrköping som var riktigt kul men inte så lärorikt som jag önskat. 
Maj var en fin månad. Jag tillbringade mycket tid i Småland och dessutom var min bror med familj uppe och hälsade på. Jag fick mysa med bebis och vi åkte till Smultronstället i Söderköping och åt glass. Jobbet ringde mig hela tiden och självklart ställde jag upp trots att kroppen skrek sömnbrist.
Juni började med att jag tog flyget till min bror. Där mötte han och pappa mig. Pappa hade bokat ett superfint hotelll  och vi stylade hans lägenhet som skulle säljas vilket var riktigt kul! Vi arbetade 18h/dygnet i tre dagar och det blev riktigt bra. Älskar intensiviteten. Jag hann med att gå på Bråvalla en dag och vi firade att Cilla väntade lilla Saga. Midsommar spenderade vi hos mamma och pappa och det mysigaste var att vi kunde sitta på uteserveringarna utan att frysa. Annars jobbade jag mest och var helt slut och alldeles för trött hela tiden.