dags för häst snart kanske

Har lösenordsskyddat bloggis och kommer ha det så ett par dagar. Anledningen är inte ens värd att lägga energi på. För att citera min psykolog som i höstas sa: du har endast 10 energipinnar, fördela dem väl.

Hur som helst har vi kanske kommit till ett stadie där det kanske äntligen är dags för att smått leta häst igen. Det är absolut inte dags just nu men vi har ingen resa bokad efter vår bröllopsresa så då är det förhoppningsvis läge för att skaffa häst igen. Det finns inget jag saknar så som livet med häst och att J dessutom lärt sig stallet och hur man rider är fantastiskt. Jag hoppas att vi flyttar tillbaka till Småland inom en snar framtid och köper gård så jag dessutom kan umgås mer med min familj, och se mina brorsbarn växa upp och vara endel i deras liv. Det är så härligt att höra J säga att han saknar tiden från Småland.