julebak

Halva jobbveckan har gått och jag lyckades byta bort svägen till Stockholm och Eskilstuna imorgon vilket är skönt. Har verkligen ingen lust att åka till Stockholm och sova borta. Igår höll jag igång hela dagen med bakning nu när jag pluggat färdigt för denna terminen. Jag jobbade en sväng på morgonen och hade hela dagen hemma. Satte igång med projekt direkt. Det är då jag mår som bäst, när jag har fullt upp. 
Idag har jag däremot sovit bort hela dagen. Jobbade 6:30-9:30 och sedan la jag mig och kollade Fifty Shades Darker på Viaplay som jag inte sett förrän nu (!!!) innan jag somnade och sov bort dagen. Den första filmen är helt klart bäst, om det var för att jag och Becks gick på allahjärtansdag-date tillsammans när den släpptes och tillbringade kvällen i Jönnet efter bion och resten av kvällen var sådär halvsuddig är oklart, men trevligt var det! Oavsett är båda filmerna helt klart värda att se.