thirst trap. continue to be a lady beautiful. you’re ordinary. don’t let the thot from the anger.

En riktig mjukstart på jobb denna veckan. I tisdags hade ett träd fallit över spåret och blev spänningslöst så jag vände och åkte hem igen och var hemma 3h tidigare. Igår hade vi endast en vagn till en kund och sedan fick jag äta min favorit veg burgare till lunch, mums! Då var jag också hemma 3h tidigare och ändå hann vi äta i lugn och ro, dricka kaffe och jag fick lyssna på Hans alla fantastiska historier. Dessutom provade jag vår nya mixer som tomten kom med på julafton. Nu kan jag äntligen köra smoothies till frulle igen. Gjorde en supergod smoothie på J’s ursnygga skärbräda som var en utav klapparna han fick av mina föräldrar. Granatäpplen är en riktig källa till c-vitamin, folsyra och antioxidanter ur gruppen polyfenoler. Supernyttigt! I och med att veckan blivit så lugn så passar jag på att jobba lite extra såhär på morgonkvisten innan jag ska ut ikväll igen. Då blir det lite roligare när lönen kommer!