v 49

Gooooodmorgon eller Goooodlunch? Har varit uppe sedan strax efter 05 och jobbat i dryga tre timmar och äter nu frukost. Testade pepparkaksknäcke vilket var supergott!
Redan v49 och inte ens 20 dagar kvar till jul. Har så mycket roligt att berätta! Veckans planer blev helt annurlunda än vad det var tänkt. 
Måndag: Jag gick ner till jobbet runt 8 för utbildning som var inställd. Så jag gick hem igen och bakade chokladtryfflar, ischoklad, mjuk pepparkaka och saffranskaka i väntan på att få reda på vad jag ska göra denna veckan istället. Allt känns mycket lättare när man kan vara hemma en heldag på arbetstid. Vid tre hämnade vi min nya lampa som hade kommit. J kämpade med att få upp den i några timmar, jag hade aldrig klarat eller fattar hur alla sladdar ska gå och runt 19 när lampan var uppe avslutade jag kvällen på gymmet. 
 
Tisdag: Jag har precis kommit hem efter att ha varit i sväng i Oxelösund. Det var så fint imorse, riktigt krispigt och helt magiskt när solen gick upp. Älskar att köra längst kusten, det ger ett lugn och det bästa är att jag har lön i några minuter till. Idag ska jag baka färdigt chokladtryffeln och pepparkakor ska göras, tvätt ska tvättas och sedan vikas. Jag ensam hemma största delen av dagen vilket betyder att jag behöver laga mat till mig själv. Känner jag mig själv rätt blir det vegetariskt. Dessutom ska jag gå och hämta ut ett paket.
 
Onsdag: Jag och J ska få jobba ihop och luncha ihop! Lussebullar ska bakas igen eftersom de förra blev fula. Sedan tänkte jag besöka gymmet också. Plugget ska göras.
 
Torsdag: Naprapaten vid 7:15. Efteråt lär jag ligga i feber och frossa. Trycka i mig julgodis och titta på film hehe. 
 
Fredag: Stooooorstäda, bolaget, handla blommor och tillbehör till helgen. Kanske jobba också? Inte vet jag.
 
Lördag: Ska besöka gymmet på förmiddagen. Vid 18 blir det årets första julbord, med jobbet precis rakt över oss. Tydligen ska vi vara hos oss innan. Tänkte fixa lite snittar, glögg och pepparkakor att bjuda på. 
 
Söndag: Mysdag om jag får bestämma. Bara vara och njuta av Andra advent. Det sägs att det ska bli snöstorm så då får man vara inne hela dagen.