h&m

Just nu är jag inne i en jobbperiod. Försöker lägga upp jobbet så att när jag jobbar, så jobbar jag och sover. Då finns det inte tid för annat. Så nu passade på att unna mig lite nytt från h&m. Kommer inte ihåg när jag köpte något där sist, vilket är synd för de har verkligen fina kläder. Hittade bland annat en linneskjorta som var så fin, tyvärr inte lika fin på så den kanske åker tillbaka men också himla fina örhängen för endast 29:- på rean, hur bra?! Är egentligen inte någon som gillar guld men älskar havet så fick kompromissa lite.
När jag väl är ledig så försöker jag vara långledig, vilket jag är nu i helgen. Då kan man passa på att unna sig och åka iväg. Det ska bli så skönt och behövligt. Denna gången åker vi ner till Småland. Är så exalterad över att få gå på bröllop. Det fina är att det är våra gemensamma vänner och att jag träffade den blivande bruden första gången när vi var runt 8 år!