joakim 27 år

Min favotirkille fyllde 27 i lördags och detta firade vi med de vi tycker om allra mest. Jag och Jocke åkte till stugan redan i fredags för att inviga våra nya vattenskidor men självklart också förbereda inför den stora dagen. Jag älskar vatten, båtliv och skärgården.
I lördags kom våra familjer dit samt Emil och Anna. När alla kom dit runt lunch blev det mat och tårta, och självklart hurrade vi för Jocke. Efteråt var alla snabba med att byta om och vi drog oss ner till bryggan för att åka vattenskidor, ring och bada. Jag har nog fått inse att jag måste ge upp hästletandet och därför köpte jag en flytande häst som inte kräver så mycket tid och skötsel, Alice heter hon. Så himla roligt att alla ville prova att åka på vattenskirodnra och nästan alla kom upp. När kroppen var alldeles för mör blev det grillning på kvällen och jag hade fixat en tipspromenad. Halva handlade om Jocke, och den andra halvan var en aktiv tipspromenad vilket jag tycker är himla roligt. Då blir rättningen lite roligare också när deltagarna är svaren och vinnarinstinkten sätter spel. Jag tycker verkligen om att fixa och stöka kring födelsedagar, kanske för att jag själv värderar dem så högt och älskar högtider.