gustav adolfsdagen

Kan passa på att blogga medan jag hinner eftersom det är mycket på schemat nu och en tid framöver. Just nu har jag precis spillt ut 1L färg i hela vardagsrummet. Tror inte att burken liksom välte försiktigt ut utan den flög ner på golvet och det skvätte färg ÖVERALLT som en bomb, en vit färgbomb. Då gäller det att bryta ihop och komma igen. Är så tacksam för att J kom hem efter att jag skickade iväg ett meddelande och hjälpte mig, innan han gick iväg igen. Måste nypa mig i armen för att förstå vilken grym och peppande sambo/ fästman/ blivande man/ bästa vän jag har. I lördags när han kom hem från jobbet så hade han med sig en påse från Zara. Han vet att jag älskar Zara och har suktat efter ett par skor där som var slut sist. Inte bara skorna hade han med sig hem utan en mössa, matchande halsduk som är megastor och mysig och perfekt till vintern samt en klänning. Dock passade inte klänningen men vad gör det? Han är verkligen min stöttpelare och högra hand. 
New
Lars Gustafsson

Ojdå mardröm spilla en liter färg i vardagsrummet. Tur du ha en hjälpsam snubbe