im almost home

Äntligen på svensk mark igen. Sitter just nu på tåget hem och är så trött så. Har rest hela natten och just nu längtar jag bara efter min säng och bebisarna. Det gör så ont i hjärtat varje gång jag måste lämna dem, men försöker intala mig hur bra de har det och att de också behöver lite semester. I eftermiddag är det äntligen dags att hämta hem dem och dessutom bjussar farmor på köttbullar. Svensk husman är oslagbart, inte minst efter all dålig mat jag ätit de senaste 9 dagarna.
Jag har så otroligt mycket att berätta om denna resa. Mer om det när jag är hemma och vid ett mer utvilat tillstånd. Kanske inte den bästa resan men absolut den mest händelserika och häftigaste jag varit på hittills. Som tur är har vi redan en bokad resa att se fram emot nästa år men frågan är om vi inte bokar en till innan dess.