morgonljus, nya krukor och klipptid

Imorse när jag kom hem från jobbet så var det fortfarande mörkt ute. Då menar jag inte att jag kom hem under natten utan jag menar att det är mörkt ute nu. Både på kvällarna och på morgonen. Dessutom var det riktigt kallt och friskt, härligt! Längtar redan till jul!
När jag kom hem knäppte jag lite bilder från vår matdel/ vardagsrum. Älskar det varma ljuset som är på morgonen och dessutom har ju krukorna kommit. Älskar dessa krukor som Hanna Wessman designat för DBKD. Köpte de allra största krukorna och de ser ändå små ut i våra gigantiska fönster.
Sedan gick jag till frisören, Hårkällaren. Finns en tjej där som är så himla gullig och duktig! Första gången jag klipper mig i Norrköping men J går dit. Tycker det är svårt att hitta rätt frisör men nu känns det bra. Så skön med lite fräschare hår. Bokade även in tid inför brölloppet. Resten av dagen spenderar jag hemma med katterna. Ska gå på promenad med en vän senare. Annars ska jag plugga ifatt och ta igen förlorad sömn. Det går an att sova 3-5 timmar några nätter men just nu är jag i behov av att få ta igen lite förlorad sömn. Får se om jag även hinner baka något smarrigt tills J kommer hem från golfen.