safari outfit

Många intensiva dagar nu men jag älskar ju när det är full fart och fläkt. Jag är lite nervös över vår kommande resa till Afrika. Vet inte om jag är mentalt redo att se hur den lokala befolkningen har det på vissa ställen, jag tyckte det var tufft i Jamaica som inte är ett U-land. Jag vet att det kommer vara nyttigt att se det, för att uppsaktta det jag har hemma lite mer. Hur som helst har jag varit lite fundersam över vad jag ska ha på mig och hur jag ska packa väskan, tur pinterest finns! Efter 5-dagars safari kommer vi bo de sista dagarna på ett All Inclusive Hotell så skillnaden kommer vara ganska markant. Hittade lite nya safari-kläder på H&M som jag tror kommer passa bra. Dessutom hade Naturkompaniet fått hem hatten från Fjällräven med inbyggt myggnät i, så smart! En ny bikini blev det också.