bday gaaaal

Så var det äntligen min tur att bli ett år äldre. Började dagen med att checka in på hotellet på Kungsbron. Det finns en fantastisk receptionist där, han pratar skånska. Han är alltid supertrevlig, öppnar dörrarna innan jag ens kommit fram till dörren och framförallt ger han en bättre upplevelse. Denna gång i form av större rum och trevligt bemötande. Det räcker så otroligt långt. 
Jag vaknade strax innan frukosten stängde i ett soligt Stockholm, tvingade i mig lite frukost innan jag gick ner mot Birger Jarlsgatan för att möta upp Michelle på hennes lunch. Påväg mot Stureplan kikade jag in i alldeles för många butiker och Zara har fått in så otroligt många fina stickade tröjor. Ville köpa med mig varenda en. Väl framme vid Stureplan gick vi in på Sandy's och jag tog en latte. Sedan vaccinationen har jag mått illa och noll matlust. Det gör inte mig något då jag tappat kilon och är i detta nu nere på min målvikt. Wohoo! 
Varje gång jag träffar Michelle blir jag så motiverad. Hon jobbar som PT på det otroligt fina stället No18, med kanske sveriges häftigaste personer som kunder (enligt mig), wow!
När jag kom hem hade J gjorde det så fint med middag och presenter på bordet. Han hade gått till flositen och gjort en egen bukett, vilket var den finaste presenten. Älskar personliga saker! På bordet stod också ett gudomligt fint headset där man kan byta ut sidorna och få en ny look. Hur häftigt? Perfekt när man tränar. Dessutom fick jag bland annat uppläggningsfat, tårtfat och en upplåggningsskål som jag önskat mig och valt ut och nästa vecka kommer äntligen cloud-krukorna från DBKD. Åh vad jag älskar svensk skit.
Life - New