work weekend

Efter nätter av för lite sömn på bortaplan så bjöd vi över svärisarna för lite för tidigt födelsedagsfika. Fick ett superfint fat och blomma. Mellan jobbpass ett och två slängde jag bokstavligt talat ihop ett sockerkakståg och bjöd på glass och hemmagjorda maränger innan det var dags att gå tillbaka till jobbet. Körde ner till Nässjö och hade en date med Victor. Så sjukt att vi inte setts sen jag sålde min gamla lägenhet till honom i början av året men jag har haft fullt upp. Verkligen superkul att katcha upp och vi hade så mycket att prata om och ta igen. 
Nu har jag precis kommit hem igen. Vädret var så fint och den höstigt krispiga luften är så fräsch. Älskar alla årstider men inget slår den fräscha höstluften. Nu ska sova igen lite innan det är dags för en runda golf i eftermiddag.