v. 14

Måndag: Ledig och denna ledighet gör mig så uttråkad. Hade fullt upp både fredag och lördag men igår kliade det i hela kroppen och jag klätrade på väggarna. Brukar klara av max 2 dagars ledighet innan jag blir för uttråkad och rastlös. Men idag har jag saker på schemat. Förutom att åka och handla mat har jag två hästar som vi ska åka iväg och kolla på. Det bästa är att jag har fler hästar framöver att kolla på och även om det skulle klicka med någon utav dessa så ska jag kolla på flera. Lever i ett lyckorus. Sedan ska vi åka och slå lite bollar på ranchen. När jag har golfsug, då är jag riktigt uttråkad och rastlös.
Tisdag: Ska träna på förmiddagen inna jag börjar jobba efter lunch och jobbar hela natten lång.
Onsdag: Kommer hem innan lunch och kommer troligtvis slockna då. Kanske åker till Linköping, men ingen bestämt ännu.
Torsdag: Frissan på förmiddagen och jobba på eftermiddagen och kommer hem efter midnatt. Mitt hår behöver lite kärlek och främst bli av med allt slitet.
Fredag: Förutom att IKEA släpper sin nya kollektion spenderar jag eftermiddagen och resten av kvällen/ natten på jobb och inleder helgen med jobb.