gårdagen

Godmorgon! Här sitter jag med  en långfrukost. Älskar de där stunderna på morgonen utan stress och för mig själv. Då är det värt att ta tid från sömnen, trots att sömn är det enda min kropp skriker efter. Sedan ska jag bege mig mot Eskilstuna. 
 
 
Gårdagen var fantastisk, hektiskt på jobbet och sedan därefter direkt till Knäppingen för att möta upp två vänner. De andra åt mat där medan jag åt en fantastisk lunch på jobbet och nöjde mig med ett glas vin. 
 
 
När det var dags gick vi från Knäppingen till bion för att se Mamma Mia, Here we go again och den var så bra. Jag kommer spela deras soundtrack på repeat  (vilket jag redan gjort i några veckor) men det blir en annan grej när jag nu kan relatera till filmen. Cheer kommer också spelas igen, och så roligt att hon ska tolka fler ABBA-låtar! Jag satt nog med ett leende konstant hela filmen och så kom det några tårar då och då. Det ser ut som de har haft världens roligaste inspelning och att alla skådisar dessutom är ursnygga gör inte saken sämre. Helt klart värd att se, eller man borde verkligen gå och se den.