helgen i bilder

Wow vilken helg! 
Fredagen började med dubbel uppsättning jobb. Nu är det så sällan jag äter kött så min mage har svårt att klara av det. Däremot vill jag gärna äta en varierad kost där jag ändå äter lite kött, fast då med bättre kvalité. Testade Pulled Pork på jobbet och just nu funkar mosat/malet kött bättre. När jag kom hem somnade jag på stört i 1 timme innan det var dags att ta tag i livet. Runt 18 kom J hem efter golf och min bror med familj kom hit på middag. Sedan blev det bus med syskonbarnen. Så roligt att F är så stor nu att det går att kommunicera med henne och att hon vet vart saker finns här. Hittar kritor själv och går och målar på vårt köksskåp som är i målad i griffelfärg. 
 
 
Igår morse vaknade jag strax efter 6. Vaknar nästan alltid tidigt om vi ska bort. Dagen till ära valde jag klänning och klack. Älskar att få känna mig feminin och efter en intensiv arbetsperiod var känslan helt underbar.
Kl 10 vid öppning var vi på Kolmården och mötte upp min bror med familj för en heldag på djurparken och Bamses Värld. Det var betydligt roligare att gå där med en sprallig tvååring än själv. Denna gången var det inga sneda blickar när vi gick runt på Bamses Värld.
Djuren är precis lika fashinerade som sist. 
När vi kom dit var J tveksam på att åka Wildfire som den största rollercoastern heter. Glömt vad det heter på svenska... Ändå var det han som fick med mig på en åktur och vi skulle självklart sitta längst fram. Nu märks det verkligen att jag har blivit gammal och tråkig (rädd). 
 
 
På kvällen gjorde J Pulled Pork burger. Så härligt att kunna sitta ner och äta en middag hemma, bara han och jag. 
Idag vaknade jag runt 6 efter några timmars sömn, fortfarande så trött och tänkte direkt på vad psykologen sagt till mig om alla varningstecken inför den berömda väggen. Denna månaden har jag tre dagar där inte jobb är inkluderat än. Då är det återhämtning som gäller. Den första dagen var igår.
Idag väntar jobb från 17-00. Det finns funderingar på att åka upp till svärföräldrarnas stuga och vara där innan eftersom J's bror fyller år idag, men inget är hugget i sten än.