v. 34

Måndag: 

7-15:30 jobba på dagis, med världens finaste kollegor som jag vägrar lämna. I höst är det 10 år sedan jag kom hit, till mitt allra första jobb. Om fyra år har jag jobbat halva mitt liv, det är helt galet. Efter jobbet åker jag direkt till Nässjö för att ta tåget hem vid 16:04. Håller tummarna för att trafiken flyter på!

17:22 ska jag ankomma Norrköping och då går jag direkt till jobbet.

17:38 börjar jag jobba med mitt vanliga jobb där jag är resten av dagen. Jag har bytt jobb med J idag för att hinna med båda jobben.

Tisdag: 

4:59 ska jag sluta, men går inte hem mellan jobben.

6:33 börjar jag jobba igen till 11:33. 

Jag bytte jobb med en annan kollega för att kunna vara med på ett möte på kvällen. Men innan mötet måste jag och kommer definitivt komma hem och sova några timmar.

Onsdag:

Samtal med psykologen innan jobbet kallar igen vid 16:25 - 00:43

Torsdag:

Jobb från 14:06 och resten av dagen. Jag ska till Stockholm men har ingen större lust med det, så tanken är att försöka byta bort den.

Fredag: slutar jobbet vid 12:37 (om jag behöver åka till Stockholm). Sedan väntar det jobbhelg!