helgen i bilder

Fredagen började med att jag jobbade extra ett pass innan jag gick på mitt ordinarie pass. Åt en fantastisk lunch på jobbet, men det finns inget som slår hemlagad middag trots att det var väldigt gott. 
På lördagen var det full rulle hela dagen. Vi gick ner på stan på morgonen hämtade min vigselring som hade kommit. Jag är kär i den. Den är perfekt, precis så som jag vill ha den. Efter en runda i butikerna åkte vi till Linköping för att försöka laga vår taklampa, som över matbordet och började brinna för några veckor sedan. Håller tummarna för att den går att fixa eftersom jag gillar den så mycket. Innan vi åkte hem var J sugen på tacos, så då stannade vi till på Maxi innan vi åkte hem för taco och lördagsmys. Vi kollade även på Beck, Den tunna isen, som kom ut. Riktigt dålig om jag får säga det själv. Listade ut hela filmen efter bara 5 minuter. Synd, eftersom jag gillar Beck annars. 
Imorse vaknade jag samtidigt som J. Han skulle iväg och jobba så då passade jag också på att jobba extra ännu en gång denna helg. Det har varit så fint väder ute idag, fick vårkänslor och började plantera lite inför våren när jag kom hem.
I eftermiddags var det dags för vår första danslektion. Jag har inte dansat vals sedan balen på gymnasiet, så vi behöver verkligen våra privatlektioner som kommer vara varannan söndag om det ska se vettigt ut på bröllopet. Efter dansen blev det ett gruppass på Friskis innan det blev ett gympass. Har tyvärr inte prioriterat träningen denna veckan, så då fick det bli dubbelt idag.