januaris +/-

+
  • Det har vänt och blir ljusare, så pass att det faktiskt märks också!
  • Hela min livssituation. Två mål innan mitt liv är perfekt för nuet men det är himla bra nu också.
  • Hela bröllopsbubblan
  • Är himla stolt över hur min familj är så delaktig i bröllopet. Att de vill hjälpa till stor del både ekonomiskt och praktiskt utan att jag ens behöver fråga, det är himla fint.
  • Min kropp mår så bra just nu. Min vikt är stabil under 50 kg trots att jag ätit alldeles för dåligt mat runt jul och nyår. Mitt mål att vara i livets bästa form i maj kan gå!
  • Jag har fått åka skidor, nu är jag redo för våren!
 

-
  • Bitarna inför bröllopet börjar falla på plats men det är riktigt ledsamt att behövt gå igenom mycket ensam, allt från alla prövningar inför klänningar och ringar till håret själv, eftersom jag bor 20 mil ifrån min familj och 40 mil ifrån min bästavän. Mycket ska kollas upp och provas flera gånger. Det är tufft att inte ha någon nära här. 
  • Jag har ingen häst och rider alldeles för sällan. Det är värre än vad det låter.
  • Bröllopsbubblan, jag vill inte ens tänka på att något jag drömt om sedan jag var liten, planerat i nästan 1,5 år ska vara över på 2 dagar. Det är inte rättvist.