v. 7

Denna veckan har jag utbildning på jobbet. D.v.s att jag jobbar kontorstider. Det fina är att faktiskt få äta frukost hemma, läsa DN i tidningsform och faktiskt ha rutiner. Älskar att läsa tidnigen på morgonen och få se stan vakna till liv med en kopp grönt te. Däremot sitter jag ner hela dagen på jobbet och går mest mellan konferensrummet och kaffemaskinen. Trots att jag häver i mig mängder av kaffe så är jag så otroligt trött efter dessa dagar när jag bara måste sitta och lyssna, vilket är konstigt i och med att jag inte gör något speciellt. Jag är så glad att jag inte jobbar kontorstider i övrigt, hade aldrig klarat av det. Hela dagen blir förstörd.
 
Måndag: Jobb 8:30-15:30. Hämtat ut paket och handlat för att sedan ska jag baka semlor. Tvätten ska tvättas, tänkte läsa på lite inför morgondagen på jobbet eftersom jag inte fattar någonting, och det läsa senaste nummret av ELLE. 
Tisdag: Firar fettisdagen på jobbet och ska unna mig en semla, MINST. Tråkigt att jag inte bor nära pappa längre då vi har våra semeltraditioner. Får helt enkelt ta igen det i helgen. Dessutom ska jag och J storhandla eftersom det är enda dagen vi ses innan fredag.
Onsdag: Allahjärtansdag och vi har varit förlovade i ett år. Kommer aldrig glömma den resan. Paris förra året var den bästa resan jag varit med om hittills. Tänk att det är sista allahjärtansdag som ogift!
Torsdag: Inga planer efter jobbet vilket är skönt, men det finns ju alltid tusen saker hemma att fixa.
Fredag: Efter jobbet går jag på en fullplanerad helg. På kvällen inleder jag helgen med en middag med Lisa, Fia, Felix och Oscar, det kan inte bli annat än bra!