v. 9

Måndag: Utbildning på jobbet. Hade noll energi och satt nog mest och letade häst och längtade efter kvällens program där Anders skulle hälsa på Malin Baryard i något program. Det är väldigt sällan jag ens tittar på tv men detta avsnitt har jag längtat efter. Stans stolthet och min största idol som barn.
Tisdag: Ledig dag. Att få sova ut var planen vilket inte går med katter. Fick förfrågan om att jobba extra så det är dagens planer. Tar med alla nya hästprylar hem och passar på att åka ut till hästen när jag ändå är där nere i Småland. Det är dessutom tisdag i Februari vilket betyder att jag och pappa ska äta semla. Det är numera en tradition sedan några år tillbaka. Annars blir det mest mysa med syskonbarnen och familjespel innan jag tar något tåg hem.
Onsdag: Jobbar 5-9. Måste träna också!
Torsdag: Uppkörning och examinering på jobbet. Dessutom ”fössta tossdan i mass” så får nog baka min egna massipantåta eftersom jag inte längre är en äkta smålänning.
Fredag: Jobbar 5-9 innan jag går på en helt oplanerad helg!