v.8

Mitt liv är så fantastiskt just nu! Känner mig alltid så glad och energifylld efter att ha fått spendera tid med min familj och alla jag tycker om nere i Småland. Dessutom bokade jag om den kommande helgens planer, så jag och en vän från Småland (numera Linköpingsbo) ska åka till Göteborg, väl där katchar vi upp med några av mina gamla göteborgare (numera stockholmare) och går på GHS, självklart kommer vi beta av Andra och Tredje Lång också! Kommer bli galet mycket bättre! Spontant när det är som bäst! Tills dess ska jag bli av med min träningsvärk som gör att jag känner mig så fruktansvärt stel och gnällig.
 
Måndag: Vecka nr 2 med utbildning och jag jobbar kontorstider. Skulle behöva handla mat eftersom kylen är tom men det kommer säkert sluta med att jag läser senaste nr av Häst & Ryttare och taggar inför helgen.
Tisdag: Känns min kropp rörlig igen så blir det träning på morgonen innan utbildning 11-16. Behöver nog plugga endel när jag kommer hem. Handlar jag inte idag måste jag handla då.
Onsdag: Förhoppnigsvis en repris på tisdagen.
Torsdagen: Kontorstider på jobbet. Skriver det första av tre prov och repeterar det sista inför slutproven.
Fredag: 2 slutprov på jobbet och det är sagt att vi slutar tidigt. Sedan tar jag helg och inleder den med middag hos ett par vänner. När vi letade lägenhet här så kollade vi och budade på en femma i samma hus som de bor i. Den var så fantastisk och är en gammal tygfabrik från sekelskiftet. Sedan dess har jag velat hälsa på och på fredag är det äntligen dags!