min fettisdag & valentine's

Vilken vecka det har varit! Att endast jobba dagtid känns så exotiskt och det går åt mycket kaffe och fika. Det är faktiskt riktigt skönt med rutiner och att få känna sig som en människa. Det är fantastiskt att få gå till jobbet när andra också är påväg dit och gå hem när andra också är påväg hem. Det tråkiga är att gymmet är överfullt och det blir svårt med träningen när det mer känns som att man trängs. 
Hur som helst har denna vecka än så länge varit över all förväntan. Dagarna flyger förbi.
Under fettisdagen serverade jag J två semlor och kaffe på sängen till frukost innan jag gick till jobbet. En kanelbullesemla och en vanlig.
Allahjärtansdags morgon fick jag paket av J. Doftljus och olja från favoritbutiken i stan. Älskar att få paket! Av mig fick han en klocka från Gant med metallarmband som han har pratat om. Dessutom graverade jag in i baksidan på klockan. Det kom även paket med ramarna från Ferm Living, fler underlägg från Solstickan (som är snygga) och så låg det en handkräm från Rituals med.
 
New