helgen i bilder

Efter en vegoburgare rikare på jobbet i fredags gick jag hem och packade om väskan för att jobba 15 timmar extra. Varför vara hemma en fredagkväll när man kan jobba extra? Kunde dessutom passa på att åka upp till min bror i Småland och hälsa på Karro med bebis & Cilla med bebis. Dessutom finns det inget roligare än att busa med Freja som har blivit så stor. Tyvärr blev det bara någon timme där innan jobbet kallade igen och jag kom hem runt 04, dödstrött.
Klockan ringde kl 10 lördag morgon och då väntade andra mötet med vår bröllopsfotograf på Brödernas Café. Är så nöjd med honom och tror det kommer bli suveränt! Dessutom är han en fruktansvärt intressant människa som gjort många extrema äventyr som att bland annat ro över altanten på 95 dagar.
Idag är planen att hämta ut ett paket till bröllopet. Planera lite inför några bröllopspaket som ska ut. Det pratas bröllop på Nyhetsmorgon som jag slaviskt kommer följa i min lilla bröllopsbubbla. J kommer hem först ikväll så träningen tar vi då. Annars blir det veg till mat idag med tanke på gårdagens hållhäftenmiddag.
 
Caroline

Så gott det ser ut. :)

Hemma Hos Felicia

ååh burgaren gör mig så himla sugen!!