mitt i veckan

Började kl 8 men somande om och sov till 9. Idag ska jag bara njuta, gå runt i min rosa morgonrock och ta det lugnt tills telefonen ringer, om den ringer. Det enda inplanerat är att ge blod. 
Har börjat kolla på en ny serie som heter Younger som är så bra! Perfekt när jag är borta på jobb eller dagar som dessa när jag bara går hemma. Annars ska jag laga något gott till lunch. Fler inbjudningar till bröllopet ska skickas ut eftersom vi bestämt oss för att bara bjuda de vi verkligen vill ha med och strunta i vilka man borde bjuda. Önskelistan till bröllopet ska göras digital som man själv kan bocka av, eftersom den var med efterfrågad än vad jag någonsin kunnat tro. Sedan tänkte jag renskriva alla dokument och samla allt i ett kollegieblock och inte ha 20 olika anteckningar och lika många dokument. Kan ju vara kul att se efteråt. Annars ska jag laga något gott till lunch som mina grönsaksbiffar jag gjorde i förrgår och dessutom kommer Skruven förbi på lite biskvi-fika!