packning under kontroll

Så var katterna lämnade hos farmor och det är alldeles tomt och tyst hemma. Jag har verkligen sovit bort hela dagen. Klockan är över 21 och jag har inte packat än. Så typiskt mig. Tog med lite fika till farmor när vi lämnade katterna och stannade där lite för länge, gick in på IKEA och I-huset var på jakt efter ett par pre ski pants utan resultat. Shoppningen både i Linköping och Norrköping är under all kritik vilket är tråkigt men däremot ekonomiskt. Åkte även och köpte Starbucks Kaffe och frallor inför morgondagens bilresa. Nu måste jag packa men vet inte vad, förutom mina skidor, skidkläder så tänker jag att en box vin, en bra bok och sällskapsspel borde räcka? Har dessutom bestämt mig för att lämna jobbtelefonen hemma vilket jag aldrig gjort förr, förutom när vi varit utomlands. Blir spännade att se hur det går...