v. 3

Måndag och ny kick ass vecka!
Dagen har gått i ett sedan jag startade veckan med ett pass på gymmet i mitt nya linne jag fyndade i Sälen. En riktig liten färgklick! Så skönt att vara tillbaka efter en veckas uppehåll. Tränade så gott jag kunde med tanke på att min kropp gör sååå ont av all träningsvärk sedan skidorna. Kroppen skakade så fort jag försökte anstänga mig på gymmet och jag kände mig som en stel flodhäst haha. Påväg hem från gymmet gick jag förbi juveleraren och fick se ringen som hade kommit. Den var så otroligt fin och kommer passa perfekt ihop med min förlovningsring som är i samma serie. Gick dessutom ner 4 storlekar så nu hoppas jag att denna kommer passa perfekt och inte åka av. Storhandling stod på schemat när jag kom hem och nu är kylen full av fresh mat. Glömde såklart köpa tulpaner, som är så hemtrevligt. Det är ju dessutom tuplanens dag idag! Efter lunch kom ett bud med kattsaker. Perfekt att aktiviera katterna när de ska äta med tanke på att de faktiskt är rovdjur och behöver röra på sig mycket. 
Ikväll är det Idrottsgalan och jag har lagt min röst på att Peder Fredriksson ska vinna Jerringpriset. Annars väntas jobb ikväll istället för utbildningen som blivit inställd och framflyttad för tredje gången. Åka sista tåget ner till Nässjö, hinner vila lite och kolla Idrottsgalan innan jag kör hem. Knappt att kalla för jobb hehe. 
Tisdag: Kommer ju hem efter midnatt så inget mer jobb den dagen. Tanken är att baka biskvier som J har önskat. Ska fortsätta rensa och vårstäda hemma. Inventera i fröer och planera våren odlingsmässigt. På kvällen väntas besiktningsmöte, ska bli så spännande!
Onsdag: Jobbar hemifrån med mobilen vid mig. Träningen ska bockas av, hemmet behöver städas. Det finns alltid saker som ska göras. Det ska även lämnas blod under eftermiddagen. Något alla som får borde göra!
Torsdag: Tar något lämpligt tåg ner till Nässjö runt lunch för att sedan köra till Sthlm. Ingen aning om jag kör något hem eller om jag åker tåg hem. Kanske hinner med en runda på stan? Katcha upp en date? Ingen aning om när jag kommer hem heller. Den som lever får veta...
Fredag: Jobbar hemifrån med mobilen vid min sida. Annars, no plans eftersom jag sällan tänker mer än en dag framåt..