v.1

Ny veckan och nytt år!
Måndag: Börjar året med ledighet. Vaknade supertrött men kunde inte somna om så började året med att läsa en ny bok om Sveriges mäktigaste familjer. Väldigt spännande! Dagen har varit lugn, känns skönt att jag fortfarande är tillräckligt ung för att slippa baksmällan och inget sug efter pizza, så det blev en sallad idag till lunch.
Tisdag: Ska förnya mitt gymkort och träna innan jobbet kallar på kvällen. 
Onsdag: Kommer hem runt 07, sedan är planen att ta första bästa tåg ner till Småland efter lite sömn. Innan jag passar på att jobba lite extra, kommer gå åt mycket pengar detta året.
Torsdag: Kommer hem runt 04 för att sova och sedan jobba från 11-16 och jag ska äta veg burgare till lunch/frukost, mums!
Fredag: Samma jobb 11-16 som på torsdagen och kanske övervägen veg burgaren mot en sallad. Högst oklart ännu. 
Lördag: Jobb på förmiddagen innan vi åker hem till Småland med katterna för att fira min bror som fyller år. Självklart blir det japansk mat då, längtar efter riktig japansk mat! Ska kolla in föräldrarnas nya bil som de hämtar på torsdagen och kolla in renoveringen av deras vardagsrum. Dessutom har jag tydligen fått ny säng därhemma också. Ska bli så spännande att se!
Söndag: Kvar i Småland och tillbringar all vaken tid med famljen. Förhoppningsvis också träffa hästen som blivit ett år äldre! Troligtvis blir vi kvar hos mina föräldrar även denna natten.