helgen i bilder

För mig har det ju varit helg hela veckan egentligen med tanke på att jag på pappret har semester. I fredags på jobbet hade ett träd fallit över spåret. Som tur var så hade jag med mig en stark kollega som fick agera skogshuggare och dessutom hann jag få mig en vego-burgare som jag inte ätit på länge och var riktigt god.

Fick stressa hem för på kvällen var det Lasse i Linköping. Lisa Ekdahl var förband och hon är ju så duktig. Tråkigt att de inte spelade deras låt tvivel tillsammans som jag hade hoppats på. 

Jag har själv bara spelat fotboll på Linköping arena och tittat på landslaget i fotboll men detta var magiskt. Vilken stämning! Kvällen var perfekt med sol, värme och Lasse. 

Lördag var en riktigt produktiv dag. Medan J jobbade gjorde jag klart alla tackkort för vårt bröllop. Tapetserade klart i kattrummet och lagade mat tills J kom hem. Sedan tillbringade vi eftermiddagen/ kvällen på golfbanan. Mitt lördagsmys blev mörk choklad, en kopp te och en tidning medan J kollade fotbollen på tv. Fantastiskt att få ha en kväll hemma tillsammans!

Idag är sista semesterdagen och första juli! Herregud så fort det går nu. Imorse var jag på utbildning på jobbet i nytt system som de kör i tunnelbanorna i Stockholm där vi kommer köra nu i sommar. Sedan direkt på jobb nr 2. Nu väntar jag i Katrineholm på något tåg som ska ta mig till Hallsberg. Sedan ska jag köra till Nässjö kommer hem sent ikväll. Hoppas dock på att hinna köra ikapp lite tid och hinna med ett tidigare tåg hem.