nakenbad

Varför blir aldrig mina dagar som planerat? Kanske därför jag har slutat planera mer än en dag framåt haha.

Gårdagen till ära blev jag ledig istället för jobb, inget soffläge här inte utan såg min möjlighet att få massa saker gjorda.

Träningstimmen tillsammans med Richard var riktigt tuff och känns i hela kroppen. Varje gång jag tränar för honom blir jag förvånad över hur dåligt tränad jag är och hittar alltid muskler jag inte trodde fanns. Idag är min kropp helt kaputt. 

Igår efter lunch cyklade J och jag iväg på en spontan cykelrunda. J tyckte vi skulle cykla lite (3 timmar tog det). Vi cyklade utanför stan och runt i byarna omkring som är så fina och vi hittade en sjö vi stannade vid. Älskar att det finns massor av sjöar häomkring om man inte föredrar skärgårn såklart. Så mysigt med klippor och stenar alldeles ensamma. Självklart hade vi varken med oss badkläder eller handdukar (eller min mobil) och med dagens värme på dryga 30 grader så kunde vi inte hålla oss från att ta ett dopp. Årets första bad blev även livets första nakenbad.