v. 27

Då var semestern över för denna sommaren. Gårdagens jobb bestod av noll produktion. Åkte tåg till Hallsberg för att sitta där och vänta i några timmar för att sedan åka tåg hem igen. Slutade med att min man fick hämta mig i Katrineholm om jag skulle komma hem och få någorlunda med sömn, vilken hjälte han är.
 
Idag ringde klockan strax efter 4. Några timmars jobb på morgonen i solskenet innan jag och J gick hem tillsammans. Var på gymmet första gången på länge. Har köpt massor av nya träningskläder som ger pepp och motivation. Visste att min kropp inte skulle vara lika stark men psyket var med och jag kämpade på. Jösses vad jag har tappat på tre veckor, men nu kan det bara bli bättre!
Jag och J har varit och storhandlat och köpt lister och dörrfoder till kattrummet. Tog de sista på byggvaruhuset sist vi var där och nu hade de fått in mer. Annars tänkte jag komma ifatt med hushållet idag. En tvätt är tvättad, vikt och upphängd. Jag tänkte sätta igång en surdeg eftersom vi inte har några resor just nu. Så tråkigt när den dör varje gång vi är borta. Sedan tänkte jag baka lite av all rabarber som ligger  i kylen. Är dessutom så glad efter all fin respons på tack-korten som verkar ha kommit fram till våra bröllopsgäster, fick helt plötsligt massor av energi! Vilket fint slut på vårt bröllop.
 
Tisdag: Jobbar på morgonen precis som idag. Sedan hem en liten stund, hinner se början av fotbollen med ett par vänner innan jag ska jobba igen (extra). 
 
Onsdag: Är egentligen min lediga dag men kommer hem på morgonkvisten. Lite sömn hemma innan ett sista besök hos naprapaten. Har blivit riktigt sjuk efter de senaste gångerna hos honom så har faktiskt inte planerat in något på kvällen. 
 
Torsdag: Jobb på morgonen från typ efter 5 till strax efter 9. 
 
Fredag: Samma jobbtider som torsdagen, däremot kommer jag jobba dubbelt och ta passet efter också och kommer inte hem förrän sent på eftermiddagen. J har ändå vänner här så passar på att hålla mig undan och jobba extra. Sedan är det ledig helg som väntar, men ska även då passa på att knega lite extra.