v. 30

Tjugotvå veckor kvar iår. 

Måndag: bytte jobb med J och jag jobbar 6:30-11:30 sedan ska jag ta tag i allt som inte gjordes i helgen eftersom vi var borta. Tvätta, byta lakan, städa osv

Tisdag: 5:15-11 på jobbet. Sedan levereras möblerna till kattrummet. Åh, det kommer bli så fint där!

Onsdag: jobbar 5:15-11, hem och sova någon timme, äta och packa om väskan för att jobba på kvällen igen. Eskilstuna står på schemat.

Torsdag: är min lediga dag egentligen men slutar 7:30. Det kommer bli tufft att få somna först då, eftersom jag är van vid att vakna vid den tiden istället. Det ska bli 34 grader varmt under dagen, så efter jobbet blir det nog bara hem och sova en stund tills J slutar på förmiddagen. Sedan är tanken att åka till stugan och stanna där över natten, men inget är hugget i sten än.

Fredag: börjar inte förrän 16:30- 00:40. Mitt fredagsmys får bli den goda dippen på restugangen som vi brukar äta på när vi jobbar, den har jag saknat!

Under veckan tänkte jag även påbörja ett nytt projekt, hinna åka ut till en vän utanför stan, hänga och bada. Självklart ska allt annat göras också som kommer komma emellan!