v. 12

Jag är så trött så trött men vad vore en måndag utan trötthet? Kom hem alldeles för sent igår men ska sätta mig och skriva separata inlägg om resan dag för dag när jag har gjort alla måsten. Bra det där med tidsinställda inlägg, så man kan spola tillbaka tiden lite. Finns så mycket jag vill dela med mig av!
Måndag: som tur är jobbar jag kort, 6:33-11:33 men var hemma strax efter 10 redan. Väskorna ska packas upp, tvätten tvättas, maten handlas osv. J och jag har en sådan vecka där vi möts i dörren så ska passa på att umgås lite med honom idag när jag har chansen. Vi ska planera bröllopet mer, inte långt kvar nu!
Tisdag: 16 något- någon gång efter midnatt. Nytt upplägg för min del på jobbet.
Onsdag: samma som tisdag.
Torsdag: jobbar 6:33-11:33. Hinner se slutspelshockeyn!
Fredag: jobbar 6:33-11:33, sedan blir det jobbhelg!