v. 13

Inatt kom jag hem till nysopade gator och riktiga vårkänslor. Imorse vaknade jag upp till minusgrader. Även denna vecka blir en sådan där jag och J möts i dörren och skulle kunna kalla oss särbo istället för sambo. Tur vi har lördag- måndag ihop!
Måndag: slutade jobbet på natten/ morgonkvisten och sov några timmar. Mår oftast skit efter sånnahär nätter, tur att J tar mitt jobb idag också. Resten av dagen är jag inomhus och planerar. Jösses vad jag kommer sakna detta sen, det är ett riktigt hästjobb att planera bröllop (beror självklart på hur man vill ha det), men wow vad jag tycker om sånthär. Vad ska jag lägga all tid på sen? Vad gör alla som inte ska gifta sig med all ledig tid? Vad gör de med alla pengarna? Idag är det TVÅ månader kvar tills jag får bli fru till den finaste personen jag vet. EN månad kvar till solsemester, vilket känns väldigt tacksamt idag med tanke på att det är runt nollan ute trots att solen skiner. Dessutom är min bränna från Afrika nästan borta och jag vill ju inte blända bröllopsgästerna med en likblek hy.
Tisdag: börjar jobba runt 16:20 tror jag och slutar någon gång efter midnatt. 
Onsdag: Målarna kommer och ska fixa här hemma. Sedan börjar jag jobba strax innan 14 igen och är borta resten av dagen.
Torsdag: Slutar runt 07, sedan går jag på heeeeeelg.