borta bra, hemma bäst

Känslan över att blivit väckt fyra gånger inatt, för att tillslut bestämma mig för att klockan är tillräckligt mycket strax före sju för att kliva upp för dagen är helt fantastisk. Få dricka svenskt kaffe i lugn och ro och ställa upp sovenirer. Känslan över att få komma hem är alltid lika härlig.
Vi landade igår och åkte till Linköping för att hämta katterna och dela ut sovenirer. Vi fick med oss grekiska specialiteer som bland annat lädersandaler, olivolja och honung. Dessutom köper vi alltid med oss tre kylskåpsmagner från våra resor, en till mina föräldrar, en till J´s föräldrar och en till farmor. 
Nu ska jag sortera bilderna som ska framkallas, vika tvätthögen som ska in i garderoben och framförallt: skriva en massa inlägg om vad vi har gjort på Kreta, ön som jag trodde var helt sönderturistat och alldeles för ogrekiskt.
 
Idag är det tre veckor kvar tills jag blir fru. Ikväll väntas skypemöte och det sista ska färdigställas.