helgen i bilder

Jag kunde nästan skriva klart detta men smärtan i armarna satte stopp. Men bättre sent än aldrig!
 
Fredagsjobbet blev från 16:25 och jag var hemma redan strax före 21 istället för 01 och sedan var det dags för mig att gå på helg. Efter några timmar fysiskt jobb var mina armar helt kaputt och mitt enda hopp var att lägga mig i sängen och sova i hopp om att vakna upp som en ny människa. 
 
I lördags vaknade jag inte upp som en ny människa och medan J sov körde jag bilen för första gången själv och storhandlade. Smidigt när bilen fixar allt själv. Eftersom vi inte ses så mycket under veckorna har det blivit en grej att ta igen det med en megafrukost, denna gång blev det under helgen. Efter lunch blev det en runda på stan och ett besök i Newports nya julbutik. En hel butik med bara jul. Så himla underbart. Kvällen tillbringades hos ett par vänner med sällskapsspel och god mat. 
 
Efter att ha haft fullt upp med att dela mat, äta och hålla ett glas själv under lördagkvällen kände jag mig som en grönsak under söndagen och hade full assistans av J.