tegnérgatan 27 D

Nu när det blåster kallare vindar och frosten snart kommer krypandes är jag så tacksam över att bo i lägenhet och är inte alls sugen på något hus.
Förra veckan när vi fick lite tid över i Malmö fick jag en sådan fin och nostalgisk känsla. Varje gång jag var i Malmö med jobbet tillsammans med pappa gick vi alltid och åt, för att sedan ta en runda på stan innan vi avslutade med kaffe/te innan jobbet kallade igen. Det var så otroligt mysigt och något jag idag saknar.
 
Denna fina lägenhet ligger i just Malmö på Tegnérgatan 27D. 207 kvm fördelat på tre våningar. Ritat av ingen mindre än Jonas Lindvall.
Utgångspris: 9 195 000 kr
Avgift: 6184 kr
 
Alla golv har antingen vitoljad ek eller grå kalksten, materialvalen och träslagen är genomgående exklusiva och ytterst smakfulla in i detalj. Balkong och två terrasser, varav en helt insynsskyddad, anslutande från sällskapsdelen med eldstad på plan två. Exklusivt kök med direktaccess till privat uteplats och gemensam pool. Bostadsrättsföreningen är skuldfri. Lägenheten hinnar ni här.
Kan ju önska att min dröm till matsalsgrupp ingår i priset.
Så smart med takfönster för extra ljusinsläpp.
Gillar verkligen att sängen inte är placerad intill en vägg.