v. 36

September och det är min månad. Alltså den bästa månaden på hela året! Dock har jag ett riktigt vidrigt och tufft jobbschema denna månaden, men desto roligare kommer det bli på min lediga tid!
Måndag: ska komma hem runt 5:30 från extrajobb och börjar jobba 6:30-11:30 på ordinarie schema. Tycker det är tufft och vidrigt att jobba på nätterna men det är bara att bita ihop. Sedan kommer jag sova djupt när jag väl kommer hem.
Tisdag: Träning före jobb 11-17:30, annars inga planer än så länge.
Onsdag: Samma jobbtider som tisdagen men jag jobbar tillsammans med J. Det var längesen vi jobbade tillsammans och det är alltid lika mysigt. 
Torsdag: Min namnsdag(!!) som ska firas och min lediga dag egentligen. Ska unna mig en sovmorgon innan jag ska iväg och jobba extra vid 17:30 och är borta resten av dagen.
Fredag: Kommer hem vid 07 och ska sova länge så jag orkar vara vaken länge. Förhoppningsvis är jag lite härdad av nattjobb från veckan och förhoppningsvis blir jobbet inte lika tufft när det är kvälls, natt och tidig morgons jobb som jag inleder min jobbhelg med.
 
Dessutom ska jag hinna med att rösta i veckan, detta blir mitt andra val som jag får rösta i. På söndag smället det! Själv velar jag mellan Moderaterna och Centern. Jag har inte bestämt mig än men det lutar nog mest åt Moderaterna så kanske Centern kommer igen tills om 4 år igen.