v. 2

Måndag: jobb 5:30-11:30. Ena katten var orolig hela natten och vid 02 gav jag upp och fick lugna henne med lite kli. Under jobbet kände jag hur det var min tur att bli sjuk och jag somnade direkt efter hemkomst. Efter att febertermometern visat 39,5 grader checkade jag ut och fortsatte sova resten av dagen.
Tisdag: Skulle jobbat 16-01 men efter att febern endast sjunkit till 39,2 så fick jag sjukskriva mig. Sedan jag tog examen för snart 3 år sedan (!!) så har jag sjukskrivit mig en gång tidigare. Såklart att det tog emot att sjukskriva mig men eftersom jag skulle jobba utomhus var jag illa tvungen. Hade jag kört tåg hade jag nog kunnat genomlida ett pass på jobbet. 
Onsdag: Feber, snor, hosta och slem medan J gjorde precis allt. Fixar veganglass och matar mig, vilken hjälte!
Torsdag: Tillbringade 90% av dagen i sängen, kräktes av smärta och snorade likt en riktig snorunge.
Fredag: Eftersom febern endast sjunkit från 39,5 till 38,4 grader under veckan så var det bara att sjukskriva mig. Det mest positiva med att vara sjuk är ju att jag gått ner några kilon samtidigt som min meny bestått av glass. Juste, glass OCH vaniljhjärtan som J köpte med sig hem på lunchen.