v. 52

Årets sista vecka är kommen! Jag hade så gärna gått ut idag på juldagen i Småland som jag alltid gjorde förr. Det är dessa dagar det suger att ha flyttat.
Idag var J´s familj över för lite julfirande. Jag spelade paketleken för första gången i livet. I min familj köper vi alltid paket till varje person. Som vanligt åt jag dessutom alldeles för mycket julmat och tillbringade kvällen på gymmet med ångest. Det är lustigt hur äcklad jag blir av att se eller befinna mig kring tjocka människor. Jag mår liksom illa och det ger mig sådan ångest. Att jag dessutom ätit för mycket mat idag gjorde inte saken till det bättre. Resten av veckan blir lugnare, skönt! 
Tisdag: hemma utan några planer alls förutom gymmet. Mår så dåligt efter julmaten så det blir nog lugnt.
Onsdag: Jobb 6:30-9:30 + naprapaten som är den bästa och trevligaste jag varit hos 
Torsdag: Jobb 11-17 (äta vegburgare med den otroligt goda dippen till lunch) + hockey på kvällen i Linköping
Fredag: Jobb från 17:40
Lördag: Jobb till någongång runt lunch. 
Söndag: Nyårsafton!!! Den firar vi med trerätters hos Oscar och Sofia, ska bli så roligt!