10 saker om mina rutiner

Augustis 10 saker blir om rutiner. Med tanke på mitt jobb är det i princip omöjligt med rutiner men lite finns det ändå!
  • Kommer jag hem på natten kollar jag till mina växter och vid behov vattnar.
  • Varje gång jag går upp på ett lok torkar jag rent med våtservetter. Jag har alltid vårservetter i väskan. Bacillskräcken tar över.
  • Vaknar jag hemma har jag min morgonrutin med ansiktsprodukter. Alltid solskydd i mina produkter.
  • Vaknar jag på natten måste jag gå och kissa (så jag inte vaknar igen av att jag är kissenödig).
  • Träning på måndagar, inte möjligtvis gym utan bara det är något pulshöjande.
  • (Tvångs)Gosa med katterna minst 10 min/dag
  • Säga godnatt till J varje kväll.
  • Det första jag gör på morgonen är att sätta på kaffe/ te (oavsett om jag hinner dricka eller inte).
  • Sätter minst 2 st alarm på morgonen vid behov
  • Dricka kaffe/ te efter lunch och något sött till, ofta en ruta 70% choklad.