den enes död den anders bröd

Efter att ha sovit ut någorlunda och gått på ett pass Yoga så var jag inne i ett lugnt mode igår. Vet inte när jag kände så sist och jag var så himla glad och tacksam. Vilken känsla det är att få varva ner lite! Men jag ska erkänna att jag tycker det är svårt med en omställning. Efter en hektisk vår och sommar måste jag vid varje ledigt tillfälle ständigt tänka på att få ro och ge det tid, det är något jag ska jobba vidare med.

Jag satte en limpa bröd av degen som var kvar sedan helgen. Jag älskar bröd och kommer aldrig leva ett liv utan bröd. Nu snackar vi bröd som är gjort på bra råvaror, och drömmen är att kunna odla och mala mjölet sjäv.

Det är ju så mycket godare att äta färskt bröd och jag fortsatte min kväll hemma med senaste numret av Residence som landade brevlådan.